21 Aralık 2014 Pazar

Geçen sene günlerden bugün

Geçen sene tam da bugün. Hamileyken sayılan o acaip hafta sayımına göre 28+4. Yalnızca hamileyken kilo alabilen gıcık tabir edilen insan tipi olduğum için mutlu zamanlarım. Daha ne kadar kilo alabilirim acaba diye diye resmen kendimle yarıştığım zamanlar. Toplamda 20 kilo ile tamamladığımı düşünürsek "zayıflar daha çok kilo alır" tezi doğrulanmış oluyor. Heyecanlıyım çünkü hareketlerin çok daha belirgin artık. Yiyorum, yiyorum..:) Herkesin gözü göbeğimde, herkes hamilelikle ilgili bildiği (çok bildiği) şeyleri söylüyor. Sanki depo edilir, biriktirilebilir bişeymiş gibi "bunlar iyi günlerin, uyu uyuyabildiğin kadar" diyorlar. Zaten serviks inceliği problemim olduğu için hareketlerim kısıtlı, yürümeye iznim yok pek. Dizi izleyerek, çeviri yaparak geçiyor günlerim. şiştikçe şişiyorum. Seni büyüttükçe büyütüyorum. İçim gibi aklım da büyüyor. Henüz farkına varmadığım şeyin farkına varıyorum bu ay; anne oluyorum ben! Sonra en büyük desteğim, canımın içi, bitanecik kocam sarılıveriyor. İşte sonra hissediyorum cennet seriliyor ayaklarımın altına! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder